Co powinna zawierać strona internetowa

Strona internetowa

Strona internetowa

Każda współczesna firma powinna obowiązkowo posiadać swoją firmową stronę internetową. Powszechnie mówi się nawet, że jeśli coś nie posiada swojego odzwierciedlenia w Internecie, to prawdopodobnie to coś w ogóle nie istnieje. Jeśli więc przedsiębiorca pominie ten wydawałoby się nieistotny element swojej identyfikacji, prawdopodobnie będzie odnotowywał znacznie niższe obroty, aniżeli jego konkurenci decydujący się na posiadanie profesjonalnej witryny swojego przedsiębiorstwa. Poniżej opisane zostały najważniejsze elementy prawidłowo zaprojektowanej i wykonanej firmowej strony www.

Prawidłowa domena – to numer jeden

Oczywistym jest, że najważniejszą sprawą, jaka powinna być priorytetem każdego przedsiębiorcy jest znalezienie odpowiedniej nazwy dla swojej witryny internetowej. Tu najbardziej odpowiednia jest nazwa firmy, która najkorzystniej będzie się zawsze kojarzyć z konkretnym przedsiębiorcą. Jeśli Strona internetowa o takiej nazwie już istnieje – można dodać do niej nazwę miejscowości, bądź nazwę świadczonej usługi. Można również wykorzystać ta nazwę z innym rozszerzeniem (pl, com, biz, org, net, eu i inne). Gdy już nazwa strony zostanie ustalona, należy natychmiast przystąpić do jej rejestracji.

Treść witryny

Kolejną bardzo istotną kwestią jest zapełnienie firmowej witryny odpowiednią treścią. Tu wskazane jest, by na jej łamach umieszczone zostały najważniejsze informacje dotyczące prowadzonej działalności. Strona internetowa powinna więc zawierać ogólne informacje o firmie, ofertę firmowych produktów, galerię sztandarowych produktów, rekomendacje innych klientów a także obowiązkowy kontakt do osób reprezentujących firmę.

Ważne, by treść strony internetowej była napisana zrozumiałym językiem i jednocześnie przekonującym do skorzystania z oferty.

Słowa kluczowe w treści strony

Kolejną bardzo istotną kwestią jest dbanie o odpowiednie wypozycjonowanie firmowej witryny. W tym zabiegu chodzi o to, by po wpisaniu przez użytkownika Internetu odpowiednich słów kluczowych, w wyszukiwarce pojawiła się na wysokim miejscu właśnie strona internetowa przedsiębiorcy. Ważne jest więc znalezienie takich fraz, które będą jak najtrafniej odzwierciedlały działalność firmy, a następnie ujęcie ich w treści witryny i wykorzystanie w działaniach promocyjnych firmy.